FAQ - System pomocy

 

Popularne pytania

Czy mogę wybrać spedytora, którym chciałbym wysłać zamówienie?


Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem: DPD, GLS, UPS, SIÓDEMKA, FedEx, RABEN, DB SCHENKER. Ze względu na ograniczenia techniczne, nie ma możliwości wyboru firmy kurierskiej.

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?


To zależy od etapu, na jakim znajduje się Twoje zamówienie. Jeśli nie ma Cię w domu/firmie aby odebrać przesyłkę, kurier zostawi zawiadomienie z podaną datą ponownego dostarczenia paczki lub skontaktuje się z Tobą telefonicznie.

Ile kosztuje wysyłka?


To my ponosimy koszt przesyłki zamówionego produktu. Oferujemy również przesyłkę incognito - wysyłamy paczkę bez naszych oznaczeń do Twojego Klienta, też gratis!

Jaka jest najmniejsza czcionka, która będzie widoczna po wydruku?


Minimum 7pkt - 100% K

Jaki jest czas dostawy zamówienia?


Przy każdym zamówieniu podany jest czas wysyłki (przesyłki dostarczane są przez kuriera następnego dnia w 99,9% przypadków. Maksymalny czas dostawy to 72h). Czas wysyłki zależy od dnia, w którym złożysz kompletne zamówienie. Kiedy produkt będzie gotowy do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do systemu przewoźnika (nr listu przewozowego), w którym sprawdzisz status przesyłki.

Jakie produkty mogę zamówić w genesisdruk.pl?


Oferujemy szeroką gamę produktów drukowanych: wizytówki, ulotki, plakaty, katalogi, notesty, foldery, naklejki, banery, podkładki pod piwo, zawieszki zapachowe. Zobacz naszą pełną ofertę. Pamiętaj, że drukujemy według Twojego pliku.

Jakie są dostępne formy płatności?


Informacje na temat płatności znajdziesz tutaj.

Jakie są dostępne opcje dostawy?


Zamówienia wysyłamy firmami kurierskimi (DPD, GLS, UPS, SIÓDEMKA, FedEx). Klientom z woj. Łódzkiego oferujemy możliwość odbioru zamówienia w naszej siedzibie.

Jakiego typu pliki akceptujecie?


Do druku przyjmujemy następujące formaty plików: PDF, CDR (do X16), AI (do CS6) , TIFF, PSD, EPS, PSB
 

W jaki sposób mogę zamówić produkty niedostępne na stronie?


Wyślij maila na dres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z zapytaniem o niedostępny produkt, który wycenimy.

W jaki sposób skontaktować się z genesisdruk.pl?


W zakładce kontakt znajdują się wszystkie niezbędne informacje.
 

Zamówienia

Chcę aby zamówienie zostało spakowane według mojej specyfikacji, gdzie to zaznaczyć?


Zamówienie należy złożyć niesystemowo poprzez handlowca. Zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym (opcja dodatkowo płatna).

Chcę wysłać zamówienie na kilka adresów, gdzie to zaznaczyć?


Aby móc wysłać zamówienie na kilka różnych adresów dostawy, zamówienie należy złożyć niesystemowo poprzez handlowca. Wówczas zostanie sporządzona wycena związana z dodatkowym podziałem nakładu oraz transportem.

Czy mogę wstrzymać zamówienie?


Jeżeli Twoje zamówienie znajduje się jeszcze w dziale DTP można je cofnąć bez obciążenia dodatkowymi opłatami. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym grafikiem i ponowne przekazanie zlecenia do druku: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czy mogę wysłać zamówienie na inny adres?


Tak. Podaj nam tą informację na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Czy możecie wysłać moje zamówienie do innego kraju?


Ceny podane w serwisie genesisdruk.pl dotyczą tylko wysyłek na terenie Polski. Jeśli chcesz złożyć zamówienie i wysłać do innego kraju skontaktuj się z naszym Działem Marketingu pod numerem: +48 516-793-355

Jak będzie spakowane moje zamówienie?


Zamówienia wysyłamy w opakowaniach z kartonu, zabezpieczone folią strech. Na opakowaniu znajduję się list przewozowy.